Gå vidare till innehåll

Följ oss!

GRATIS FRAKT på alla beställningar över 350kr | 30-dagars gratis returer

Ta kontakt med oss

Om Klarna

Få först. Betala senare.

Vi samarbetar med Klarna för att kunna erbjuda dig nya sätt att betala i kassan.

 

Shoppa smidigare.

Köp det du älskar med Klarna. Det är precis som shopping ska vara – enkelt, säkert och roligt.

 

Dela upp

Betala lite då och då. Genom att dela upp din betalning kan du köpa nu och sprida dina kostnader upp till 36 månader. Alltid med full koll i Klarnas app.

Betala senare

Betala inom 30 dagar. Få din order och betala bara för det du väljer att behålla. Inga räntor eller avgifter när du betalar i tid.

 

Shoppa på dina villkor.

 

Lägg till objekt i din kundvagn och gå till kassan.

Välj Klarna i kassan för att betala som du vill för ditt köp.

Hantera dina beställningar och betalningar i Klarna-appen.

 

 

Shoppa helt utan krångel.

Få shoppingupplevelsen du förtjänar i nya Klarna-appen. Med personlig inspiration, exklusiva erbjudanden och friheten att betala som du vill. Om du behöver hjälp finns Klarnas kundservice tillgängliga 24/7 via chatt direkt i appen.

Tryggt och säkert

Klarna använder en lång rad av förebyggande och övervakande system och processer för att skydda din information och förhindra olika typer av bedrägeriförsök.

 

FAQ

Ser du inte din fråga här? Kolla in Klarnas hela FAQ-sida. Du kan nå Klarna när som helst på https://www.klarna.com/se/kundservice/ eller genom att ladda ner Klarna-appen.

Vad händer med fakturan om jag vill skicka tillbaka min beställning?

Var vänlig följ butikens returpolicy samt instruktioner för hur du returnerar varan. När butiken har registrerat din retur skickas en uppdaterad faktura till dig och eventuell återbetalning initieras. Logga in i Klarna appen och klicka på “Rapportera retur” om ditt förfallodatum närmar sig. Då kommer din faktura att pausas automatiskt så att du inte behöver betala under tiden returen görs.

Jag har fått en faktura men ännu inte tagit emot mina varor. Hur gör jag med betalningen?

Du behöver såklart inte betala förrän du har fått hem det du har beställt. Om din order inte levererats när fakturans förfallodatum närmar sig rekommenderar vi dig att kontakta butiken. Pausa din faktura genom att logga in i din Klarna app och klicka på ”Problem? Vi hjälper dig!” så du kan betala när du har fått beställningen.

Det är fel på varan. Behöver jag ändå betala fakturan?

Du ska såklart inte betala för något som är trasigt eller inte fungerar som det ska. Kontakta butiken och följ deras instruktioner för hur du ska reklamera varan. Pausa din faktura genom att logga in din Klarna app och klickar på ”Problem? Vi hjälper dig!” så du kan betala när ditt reklamationsärende är löst.

Fakturan stämmer inte. Vad ska jag göra?

Om din faktura inte stämmer överens med dina orderdetaljer ska du alltid avvakta med att göra en betalning. Vi ber dig vänligen att kontakta butiken direkt för att korrigera fakturan. Pausa din faktura genom att logga in i din Klarna app och klicka på ”Problem? Vi hjälper dig!” så du kan betala när fakturan är uppdaterad.

 

Om Klarna

Klarna grundades i Stockholm 2005, med målet att göra det enklare för människor att handla på nätet. De senaste 15 åren har tekniken utvecklat, engagerat och förändrat världen omkring oss, men vår målsättning är fortfarande lika relevant som någonsin tidigare, att göra betalningar så enkla, säkra och framförallt så smidiga som möjligt.

Idag är Klarna en av Europas största banker och erbjuder betalningslösningar till 90 miljoner konsumenter och 250 000 butiker i 17 länder. Klarna erbjuder direktbetalning, olika former av “få först och betala senare”-tjänster samt avbetalningar. Allt i en smidig köpupplevelse som låter kunder betala när och hur de själva föredrar, med endast ett klick.

När företaget 2014 förvärvade SOFORT skapades Klarna Group. Klarna backas av investerare som Sequoia Capital, Bestseller, Permira, Visa och Atomico.

https://www.klarna.com/se/om-oss/