Gå vidare till innehåll

Följ oss!

GRATIS FRAKT på alla beställningar över 350kr | 30-dagars gratis returer

Ta kontakt med oss

Återbetalningspolicy

AVBOKNINGAR/ÄNDRINGAR

Vi behandlar våra beställningar omedelbart, och kan tyvärr därför inte göra ändringar efter att en beställning har gjorts. Om du vill avbryta eller uppdatera din beställning, vänligen kontakta oss på support@luciedekor.se för att se om ett undantag kan göras.

Observera: Observera att standard transaktionsavgiften på 2 kr inte kan återbetalas.

ÅTERBETALNINGAR

En kund kan endast begära återbetalning om det finns brister i den levererade varan. I det fallet måste kunden tillhandahålla bilder eller videor som bevis.

Återbetalningar beaktas inte om fallet är att kunden:

1. Har gjort ett misstag vid beställningen av varorna, t.ex. (inklusive men inte begränsat till) fel val av modell, fel val av kvantitet, misstag i fråga om varornas beskaffenhet.

2. Avbryter beställningen efter att köpet har slutförts och betalats på plattformen.

För att vara berättigad till återbetalning måste du skicka tillbaka din beställning. När din retur har mottagits och inspekterats kan du ansöka om en partiell återbetalning eller en butikskredit. Din återbetalning kommer att behandlas och en kreditering kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom 2-7 arbetsdagar.

Observera: Eventuella fraktkostnader och transaktionsavgifter kan inte återbetalas.

UPPSKATTNINGAR AV FRAKTKOSTNADER

Under transporten kan olyckor inträffa. Du kan vara säker på att vi finns här för dig. Om du har fått en skadad produkt, vänligen rapportera till support@luciedekor.se inom 48 timmar efter mottagandet med ett foto som visar skadan på din produkt/produkter. Ange ditt ordernummer i e-postmeddelandet. En retur av den skadade produkten är inte nödvändig.

Observera: Vi ansvarar inte för eventuella skador på produkten på grund av felaktig användning.

FÖRSÄNDELSEKOSTNADER

Du ansvarar för att betala fraktkostnaderna när du skickar tillbaka din vara. Fraktkostnaderna kan inte återbetalas. Det är obligatoriskt att använda en spårbar frakttjänst - om du inte använder en spårbar frakttjänst kommer vi inte att kunna fortsätta med återbetalningen.

FEL ADDRESS

Observera att om paketet inte når fram till dig efter att du har angett en felaktig eller ofullständig address, kan vi inte hållas ansvariga och kommer inte att kunna erbjuda en fullständig återbetalning av ditt beställningsbelopp - du är ansvarig för att tillhandahålla tydlig och korrekt frakt- och faktureringsinformation när du gör en beställning. I dessa situationer kan vi skicka tillbaka varan till dig igen, men endast om du står för fraktkostnaderna.

Om du har några ytterligare frågor, vänligen kontakta support@luciedekor.se.